Rörigt!

♥HEJ BLOGGEN!!!♥

Mackan is typing!!! <3

I dag var det rätt så jobbigt. Igår hade jag utveckings samtal klockan halv åtta på morgonen!!!!!
Idag gick jag upp, skyndade till skolan, min bästis var sjuk, spelade gittarr på musiken(med pennan och andra), hadde lektioner, gick till min bästis och lämnade saker, gick hem, byte bajs låde till Cookie (mitt livs kärlek), gick till datorn kollade min meil, övade piano, mamma ringde och hade fastnat i en bil kö, missade handbollen, rollar med emma (som inte blev något), tittar på tv och det var allt!!!!



BAJS BAJS PÅ ER !!!!!!!!<3


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0