Kaos!!

♥HEJ BLOGGEN!!!♥

MACKAN IS TYPING!!!

Ja, igår skulle jag och mamma som sagt åka och shoppa och sen gå på teater. Det blev inte riktigt som vi tänkt...
När mamma hämtade mig var klockan 17.25 och vi åkte i väg till farsta för att kolla på en röd tröja som jag ska ha i kyrkan på söndag. Vi hittade ingen och vi hade varit och letat rätt så länge, så klockan hade hunnit blivit halv sju!!! (teatern började halv åtta)
Så vi åkte "snabbt" in till stan (tog ungefär 20 min). När vi var "framme" märkte vi att det var fel teater!!!!! Och klockan var 18.50!!!!
Vi fick välja att gå på teatern men inte hinna äta något innan. Så vi åkte till den rätta teatern då klockan var
19.00.
Vi åkte runt i ca 20 min innan vi hittade en parkerings plats. Sen sprang vi in till teatern och tog ut våra biljetter. De bjöd på en massa godis och stora pepperkakor som man fick ta hur mycket som helst utav!! :D Mamma sprang på toa och vi hann precis sätta oss innan teatern började.
I pausen han vi ut till en korv kiosk och köpte varsin korv i baguet.
Recension:
Teatern var väldigt bra gjord, den var som sagt på engelska men jag förstod ganska mycket, förutom när de slöddrade lite här och var. Rätt så läskig, men spännande och lite sorglig, och så lite humor här och där.
Jag rekomenderar den. Men det kan vara bra att veta storyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0