jobbig/rolig dag!!!! <33

♥HEJ BLOGGEN!!!!♥

Mackan is typing!!<3

Jag har haft en rolig/ganska jobbig dag. Jag gick upp 8.00. Åt frukost slångde på mig kläder och åkte till Östra. (Östra gymnasiet i Skogås)
Jag spelade match (handboll) mot Bolton med resultat (?)
Sen spelade vi match mot Skogås (alltså oss själva) där vi spelade 12- 10 till dom!!!!!
Sen spelade de andra Skogås laget mot ärkefienderna TUMBA!!!!! Rrsultat 9-8 TILL DOM!! Och till mitt försvar var de nog rätt så trötta.
Dagen fortsatte med åka hem till Jullan och hämta kläder jag glömmt (som vi inte hittade), åkte hem och läste ut en dålig bok, började på en ny (bert), åt lunch (köttgryta), åt efterrätt (glass), läste lite mer, tittade på idol (repris), pkte till Dimitra (handbollskompis) mamma och Dimmans mamma åkte i väg på nåt, jag och Dimman tittde på film, åt munkar, gick på toa, tittade klart på filmen, spellade gris (kortspel), blogar (som jag fortfarande gör men inte när du läser detta)!!!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: martina

Hej maija och Julia, jag har oxå en blogg. hur länge har ni haft de? jag har inte fått veta något!:@ jaja, man om ni går in på min så ska ni veta att jag inte lägger in bilder och att madde och steffi oxå har blogg den heter: www.swmss.blogg.se <33 kram martina<33

2009-11-16 @ 11:17:11
URL: http://martinathequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0