Igår

♥HEJ BLOGEN!!!♥

MACKAN IS TYPING!!!

Igår var jag hemma och sen åkte jag och handlade en röd tröja :)
Sen när jag kom hem duchade jag och latade mig. sen åt vi. Sen bytte jag om till lite finare kläder. Sen åkte vi och hämtede jenny/min bvf och åkte iväg till svt/sveriges television och gick på en liten rund tur och så salen där de spelar in tips extra(tror jag) och sen gick vi upp i entren där det var ganska många andra mäniskor. Har ni listat ut än var jag skulle?
Vi fick vänta i en halv timme innan vi fick komma in i studio 1...
Nu då??
På väg in fick vi varsit lysrör...och en flagga... och satte oss på röda stolar...och efter en halvtimme började det...
NU VET NI VÄLL!!!!!
MGP NORDIC!!!!!!!!!!!!!!





Han som vann var ULRIK!!! (SVENSK)




Program ledaren var OLA!!!!!




Och här är de SVENSKA BIDRAGEN!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0